social media

Swoim klientom proponujemy kompleksową obsługa mediów społecznościowych. Administrujemy firmowe profile na różnych platformach. Opracowujemy długookresowe strategie w mediach społecznościowych. Tworzymy angażujące aplikacje konkursowe i gry. – Monitorujemy obecność marek w sieci.

Obecnie najwięcej Polaków korzysta z Facebooka i Instagrama, najbardziej dynamiczny wzrost można zaobserwować w YouTube. Dużą popularnością na świecie cieszą się: Twitter, Pinterest, Snapchat, Google+, a także LinkedIn. W Polsce internetowe działania marketingowe opierają się głownie na Facebooku.

Instagram - wizualna strona mediów społecznościowych

Instagram to aplikacja, która aktualnie jest na topie. Korzystają z niej głównie ludzie młodzi i to zazwyczaj za pomocą urządzeń mobilnych.

Od kilku lat sukcesywnie przybywa użytkowników tego portalu, w czerwcu 2018 roku ich liczba przekroczyła 1 milard osób na świecie. Aplikacja wymaga nieformalnego języka i odpowiedniej koncepcji. Trzeba pamiętać, że tylko efektowne fotografie i grafiki mają szansę przebić się w strumieniu obrazów dodawanych przez internautów. Za pomocą Instagrama możemy wymieniać się opiniami. Ze względu na ograniczone funkcje, kanał stanowi najczęściej dopełnienie działań na Facebooku.

Facebook marketing

Obecnie z Facebooka korzysta ponad 2 mld użytkowników na całym świecie.

Platforma oferuje firmom bardzo duże możliwości dotarcia do różnorodnych odbiorców. Co ważne pozwala precyzyjnie określić grupę docelową dla publikowanych treści. Swoim klientom proponujemy również kampanie reklamowe- Facebook Ads. Reklamy Facebook Ads dają możliwość określenia cech odbiorców Twojego przekazu, jak np. wiek, płeć, polubienia i lokalizacja.

Google+ - komplesowe rozwiązanie dla firm

Założenie konta Google+ to skuteczna forma promocji proponowana przede wszystkim firmom, ponieważ platforma różni się niektórymi funkcjami, które proponują inne social media.

Konto można połączyć z wizytówką Google Moja Firma, a to daje szansę na dotarcie do klientów za pośrednictwem Map Google. Portal umożliwia również zintegrowanie profilu firmowego z kalendarzem Google. Takie to idealne rozwiązanie dla firm, które zajmują się przygotowywaniem eventów, ponieważ umożliwia wysłanie indywidualnych zaproszeń na wydarzenie.

 

YouTube - reklama przez wideo

Bardzo popularny kanał, podobnie jak Instagram jest na topie. Stawia przede wszystkim na efekty wizualne.

W Polsce aplikacja YouTube to najpopularniejszy serwis wideo, z którego korzysta około 16 mln osób. Odpowiednie działania marketingowe za pomocą tej aplikacji mogą przełożyć się do wzrostu sprzedaży oraz poszerzenia grona odbiorców. Skuteczne wykorzystanie portalu do promocji to głównie atrakcyjna prezentacja produktu lub usługi w taki sposób, aby zobaczyły ją miliony użytkowników.

Już dziś zadzwoń do nas i zacznij promować swoją firmę w Social Mediach